دوسش ندارم
 
صنم کوچولوی نا بخشوده

قتل عام رومئوی کثیف به دست ژولیت دوست داشتنی

 
 

دوسش ندارم
ارسال شده در چهار شنبهبرچسب:, -

 

فرشته بالهایش را باز میکند . . .

 

حالا وقت زیبای مست بودنه ...اره....اره....اره.....اره

من میگریم . . . . .من میخندم . . . من دوست دارم سکوت درونم باشم . . . . .

بهش خوب فکر کنید . . .بفهمین منظور من چیه . . .لطفا فکر کنید و بفهمین . . . و . . .

او دانه ای را در من کاشت . . . او درختی لاغر بود . . .

من فقط خاكستر آن هستم . . .

ماه بر خورشید غلبه می کند .. .. .. فرشته به من لبخند میزند . . .

اما اگر گریه کنیم زنگ میزنم........ من فقط پسری هستم که با شاه روانی بازی میکند ...

 

من دوست دارم دستان تو را محکم بگیرم....هیتلر در چشمان من نگاه کن....

عشق آلوده شده ی من را ببین . . .دوست دارم عاشق باشم . . .

لکه های زیبا از دست رفته اند و هم اکنون عشق شیرین من نیز از بین میرود

علف در آن طرف سبز تر نیست و ما بدون هیچ دلیلی آن را در آتش میسوزانیم. . .

من را در میا ن انگشت وسط خودت بگذار و زمزمه کن . . .

پیدا کردن خدای خوب سخت است . . . هم اکنون برای اولین بار احساس وابستگی میکنم . . .

مرا در آغوش بگیر . . .

به حرفای این بارم خوب فکر کنید . . . و لطفا بفهمین که: ...

من بازم صبر میکنم . . .با من میای . . .؟

 

... زمان خود را برای وقوع حوادثی تلخ آماده میکند ...

 

 اینارو مینویسم اشک تو چشمام جمع شده . . .

شاید منه بد از همه ی شما خوبها خوب تر بودم

کار من دیگه از حرف زدن گذشته . . . .

و .

 .

میخوام راحت باشم . . .

آرامش . . .

یه تمرین مناسب برای جهنم . . .

من ساعتها به چشمان هیتلر نگاه کردم و شباهتی عجیب بین چشمان او و من دیدم . . .

من فقط چند دقیقه ای حال و حسم بهتر شد

و اومدم و اینارو نوشتم و نمیدونم بازم مینویسم یا نه

دیگه هیچی نمیخوام . . .هیچی . . .هیچی . . . هیچی . . . هیچی. . . .

. . . من هنوز زنده ام . . .

 

 

سرهايتان را بالا نگه داريد.........حركت كنيد

 

تنفر براي امروز و هيچ عشقي براي آينده

 

من دوست دارم تا در خورشيدت پرواز كنم
به نيرويي احتياج دارم تا من را بي
حس كند


در جهنم كسي نيست كه اينجا را دوست نداشته باشد


من دوست دارم زندگي كنم من دوست دارم عاشق باشم


من شمعي را روي زمين روشن كردم
و آنرا تبديل به جهنم كردم
و اينطور وانمود كردم كه در بهشت هستم
من دعاهايم را روي يك بمب نوشتم
و بوسه اي بر رويش زدم
و به خدا فرستادم

 


بگذار روي شمشير تيزبپزم
و لبخندهايمان بريده شود
بدون وجود تهديد مرگ
هيچ دليلي براي زنده بودن وجود نداره

وقتي كه من درون تو هستم دوست دارم بميرم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده یه نفری